• Sinangil bir kez daha “En çok anımsanan un markası” seçildi.

     


    Nielsen "Markalar" Araştırması 2009

    Un pazarında 47 yıllık geçmişe sahip Sinangil bir kez daha “En çok anımsanan un markası” seçildi.

    Nielsen’ın uzun yıllardır merakla beklenen ve artık bir sektör klasiği haline gelmiş olan "Markalar" araştırmasının 16. yıl sonuçlarına göre; un sektöründe kişilerin ilk aklına gelen marka Türkiye'nin ilk paket unu Sinangil oldu.

    Tüketicinin belli bir ürün kategorisi için aklına gelen ilk markayı ortaya koyduğu araştırmada "un" kategorisinde Sinangil yüzde 15.1’lik oranla bu yılda liderliğini sürdürdü.

    Nielsen'in 1994 yılından bu yana yaptığı ve son yıllarda gıda alanında ‘un’ kategorisinin ayrı olarak değerlendirildiği 'Marka Araştırması'nda; Sinangil 2006 yılında %10,3, 2007 de %11,2, 2008 yılında ise %13,3'lük oranla en fazla hatırlanan marka seçilmişti.

Gerçek Düşler | Reklam ve İletişim